Godmorgon

Nu har jag iofs varit uppe i 1,5 timme men huvet snurrar runt på mig, det gör ont och jag vill inte vara med längre... Dock ska jag sätta mig och plugga.. just nu är det vad mina dagar består av.. Läsa lite bok, och sen mellan varven läsa lite spexmanus.. Spexmanuset är roligare, men jag kan ju tänka mig att grannarna funderar på vad jag gör när jag står här inne och skriker på norrländska.. Lovely..:P

Egentligen borde jag få jättemycket gjort under dom 5 timmarna jag och kaninen är ensamma hemma. Det jag gjorde under gårdagens 5 timmar var att läsa 40 sidor bok, vilket ändå är mer än vad jag brukar, men ändå.. Jag hade ju planerat att få lite lådor uppackat och sådär.. Men av nån konstig anledning verkar det alltid vara så att jag fastnar framför datorn.. Varför? Den kan väl inte vara roligare heller? ;)

Nä, börja din dag nu Maria!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback