Hemma

Nu har jag spexat klart för idag, och nu börjar väl också adrelaniet att lägga sig, och alltså slutar det med att jag är skiiittrött.. Var tvungen att kuta därifrån också, för jag skulle byta av Kasper i bilen, eftersom han skulle äta mat med Birkarlarna.. Men som tur var hann vi klart och det kommer nog att gå skitgalant imorrn.;P Jag får väl träna pokeransiktet ikväll, för jag vet inte hur jag ska hålla mig från att skratta när Johan är på scenen.. Jag tror han är min idol..;)

Sitter och dricker saft nu. Bob's jordgubb/smultron/kiwi.. Helt okej.. ifall nån undrade.;P Sen blir det talang 2008 och lite middag också.. och sen såklart glass. Det behöver man när man är sjuk. :) Dessutom ska jag ju fördriva tiden tills kasper ska hämtas. Lite plugg och kanske hinner jag somna också ett tag, det vore skönt. :)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: slappa du ? :D

Postat av: Tobias

svar: sounds perfect ;)

2008-05-23 @ 19:14:02
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback