Lite tröstnings- och jubelmat

Jag bjöd Kasper på lyxsushi idag, enbart för att trösta honom för att han inte klarade tentan.. han bjöd mig också på mat, inte lika dyrt dock, utan jag fick nuggets från max.. men jag hade blivit sur om han hade köpt sushi till mig, för det äter jag inte..;P Nu spelar jag betapet med Bergman, och dricker min chokladmilkshake.. Vi sitter i spelrummet valrossen, och nu känner jag mig som en sån.. för.. jag är myyyyycket mycket mätt..

Jag måste ju faktiskt få återberätta Kaspers nya ordspråk som kom ut ur truten på honom när det faktiskt var ett trafikljus som visade grönt idag:
Damma mig långsamt och hosta.. Det kanske bara är jag som har jättedålig humor, men jag tyckte att det var skitkul. :)


Kommentarer
Postat av: Josephine

Grattis för tentan! Oj lyxsushi, låter härligt. Har aldrig vågat mig på sushi..är det något du rekommenderar? Vilken snäll flickvän du är:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback