Morgonstund har guld i mund..

Åh så trött jag är.. Men som den snälla flickvän jag är skjutsade jag Kasper till omtentan.. Nu sitter jag här, fast besluten om att inte somna om.. Synd kanske att man inte dricker kaffe.. Idag är iaf dagen som jag blir klar med den där boken, och allra helst innan jag ska på spexträning klockan 15.. Jag skulle säkerligen behöva titta lite på manuset också, så att jag inte sitter där och bara glor ner i mina papper, det vore ju onödigt faktiskt...

Idag är en väldigt regnig dag, och kanske var det tur då att jag lovade Kasper igår att jag skulle skjutsa honom.. Haha, jag måste ändå erkänna att jag höll på att låta honom cykla när han väckte mig halv 9.. När jag för en gångs skull lyckas sova så kommer han och väcker mig, vad är det för idé?

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback