pluggapluggaplugga

Nu har jag läst ca 40 sidor bok.. mkt tråkigt, mkt tråkigt.. ska fortsätta sen.. Det går faktiskt ganska bra att plugga när man är ensam hemma, det är så svårt när det finns nån att prata med. Jag har ju ändå kaninen, men hon är så dålig på att svara så det tröttnar jag på ganska fort.. :)

Ett tag funderade jag på att gå ut och ta mina vårbilder..  men nä.. Det är så pissigt dåligt väder att det vill jag inte visa.. Annars så sprätter jag omkring här hemma och försöker prata bred norrländska.. Något som jag aldrig tycker att jag har gjort, men det är vad som krävs för rollen jag ska spela.. Vi får väl se hur det går.. Jag tycker att det lutar lite mycket åt dalmålhållet ibland, men det skyller jag på Kasper för.. :P

Nä, nu ska jag hitta nått att äta, sen ska jag fortsätta läsa ca 30 sidor till.. woho..

Kommentarer
Postat av: Marie Lundquist

Hej gumman!! Va kul att jag hitta dig i bloggens värld. Hoppas allt går bra för dig och Kasper. Trivs ni i Uppsala eller har du hemlängtan??
Jag har ju lyckats flytta hem till berget igen och det är så skönt. Sköt om dig nu
Kram Marie

Postat av: Carolina

Tack tack :)

Kul att läsa så mycket haha. Jag har en hel projektplan som ska vara inne på fredag. Sitter och desperatskriver i den nu...

2008-05-14 @ 13:57:29
URL: http://melikey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback