Skavsår

Jag tror att jag har skavsår överallt på fötterna.. det resulterar i att det inte går sådär jättebra att ha skor på sig, vilket resulterar i att Kasper spurar ner till förrådet själv med kartonger.. Fast, så synd om honom är det inte, jag har sprungit ett par varv dit ner jag också, tills det gjorde för ont i foten..:P

Idag riktades tydligen in på arbetsrummet... så där ser det skapligt okej ut nu..  men jag ska se till att det kommer några tavlor, och så måste det ändå städas lite.. men skitsamma.. Byta lampa ska vi göra också.. Hur som helst har vi säkert packat upp 5 boklådor.. Skrämmande vad tunga böcker är, för så mycket har vi inte, det blev inte ens 2 fulla bokhyllor.;) Dessutom är det nästan bara kurslitteratur i den ena.. :P Usch.. Dags att börja läsa också snart.. börjar väl imorrn när skolan börjar igen också.. Då försvinner det flera uppackningstimmar.. synd.. fast bra ändå.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback