Snurrig

Ekonomisk historia är inte ett dugg spännande, ifall det råkade vara nån som hade en annan tanke.. det kan komma nån sida ibland där jag tänker: Nähä? Är det så?, och glatt läser vidare, för att på nästa sida tänka: Jaha, så länge varade det roliga... Tur att jag bara har ca 150 sidor kvar i den boken, ja det är ju alldeles för fantastiskt egentligen.. tur att jag inte har kvar en bok till om skiten då, fast om Sveriges ekonomiska historia, som om möjligt är ännu tråkigare.. Lovely...

Jag är rastlös, men vill inte göra nått, och jag är less på att bara vara.. men jag vill inte göra nått annat än att bara vara heller.. jag kanske saknar min tv - vem vet? Kanske kan jag få kasper att koppla in Wiit och spela lite sånt, eller så kan han koppla in ps2an och så kan jag sjunga singstar... men det låter alldeles för jobbigt.. Kanske man bara skulle gå och lägga sig? :P Eller så tar jag ett avbrott av allt och fortsätter på tredje boken om Stephanie Plum istället.. jag har läst den en gång, men jag skrattar lika mycket för mig själv nu andra gången. :P Kanske är det precis det som behövs just nu, lite skratt i min tråkiga pluggvardag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback