Spexrep

Nu ska jag bara borta tänderna och sen ska jag väl åka, idag är det ett spexrep.. igen.. Hoppas tabletten jag tog hinner ta nått, så att jag inte är alldeles borta på scen.. Hela jag är yr och kroppen är mätt, men orkeslös... Jösses.. Jag har druckit en hel hög med juice och käkat vitaminer.. ojoj.. det är bara att hoppas på att det blir bättre.. Speciellt innan tapetserarna kommer halv 8 på torsdagsmorgon, då kan man inte sova, eftersom dom ska in i sovrummet och ha sig..:P

Mitt i alltihopa skulle jag behöva klippa mig också... Ingen i närheten som vill ha förbarmande över mig? ;)

När jag kommer hem är det ESC för hela slanten, ska bli kul att höra alla andra länders bidrag. :)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Äh, ta saxen och designa din frisyr själv haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback