varför är jag så trött?

jag förstår inte.. jag tycker att jag sover och sover, men jag blir aldrig pigg.. kanske måste börja käka (h)järntabletter.;P  Haha.. tur att jag inte får asdålig humor när jag är trött heller.. nej nej.. finns inget som kallas dålig humor i mitt liv inte...

Så jag funderar alltså på att sova snart.. och just nu funderar jag på att ta med mig boken jag läser.. nu måste jag börja sätta fart med böcker igen.. apropå det.. jag måste beställa den vi fattas.. attans. :S tur att jag kommer på sånt vid sån här tidpunkt när jag aldrig orkar göra nått..:P Jaja... huvva.. ;P

Nä.. hojta på min karl då så vi kan beställa bok.. Jag har ett spännande liv, har ni märkt det? men imorrn, då är det spexdags. :D

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: förmodligen, smått läskigt ;O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback