1 timme med en vresig kopiator

Det tar tid att kopiera upp häften till 30 personer. Det tar ännu längre tid när man heter Maria Lindgren och knappt har stått vid en kopiator och nu helt plötsligt har fått uppgiften att dubbelkopiera sidorna och dessutom ställa in så att apparaten sorterar allt själv. Till slut, efter hjälp. fick jag till dubbelsidskopiering. Det tog väl en kvart innan jag kom fram till hur man gjorde det. Sen trodde jag att allt skulle gå som en dans. Men det gjorde det väl inte riktigt. Det tog en förjävla lång tid och dessutom så kärvade allt sig ett par gånger, men efter en timme var jag därifrån.:P Inte hann jag ha nån lektion heller, för det var mitt i kopieringen. ;P

Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Sv: Kanske är det ett föredragsföretag jag ska starta?:o Har jau haft funderingar på vad jag ska ska ha för företag, vill ju starta ett nämligen ;) haha!



Fick mig ett litet skratt när jag läste ditt inlägg, haha, de där maskinerna är inte enkla!!



Kram!

Postat av: Josse

Heh, känns bekant...

Jag tycker det är rätt jobbigt att kopiera upp för cirka 60 elever, redan 3 sidor blir rätt mycket..och ännu tråkigare att stansa ihop dem:) hihi

2008-11-03 @ 19:17:34
URL: http://viktoriaslivochleverne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback