Antagligen

Det är svårt att komma på trevliga rubriker. Men just nu har jag mest bara ont i huvudet och skiter i allt som har med trevligt att göra. Jag ska gå och lägga mig av 2 anledningar. 1. Jag börjar 8.30 imorrn igen, och 2. jag har ont i huvudet och mår allmänt pissigt. Imorrn är iaf säkert en lättsam dag och den lektion jag ska hålla kommer att innehålla redovisningar. Tjoho. Förhoppningsvis blir det redovisningar på torsdag också så jag inte behöver planera lektion. men sån tur lär jag väl inte ha. Med i sängen ska jag förresten ta samhällskunskapsboken och se om jag kan några av deras basicfrågor.:P Nån hjälpe mig.:P

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Hur kommer det sig att du har huvudvärk då? Druckit för lite vatten/ sovit för lite? Samhälle tyckte jag var roligast i skolan x)

Ha en bra dag!:)

Postat av: Viktoriae

Du har blivit utmanad av mig! ;)



http://viktoriae.blogg.se/2008/november/utmanad-1.html#comment



Kram!

2008-11-05 @ 10:34:01
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback