Gud så löjligt

Det låter verkligen skitlöjligt att få träningsvärk av ett tvspel, men det fick jag iaf. Vilket ju är bra eftersom det faktiskt betyder att det hjälper, och snart kanske den tycker att jag är mindre fet, vem vet? :P Man låser upp en massa nya övningar ju längre man håller på, och nyss låste jag upp boxning. Det var verkligen skitjobbigt... Det ska jag absolut fortsätta med. :)

Batterierna till mitt tangentbord och min råtta är på laddning, så jag har snott Kaspers dator innan jag ska sätta mig och titta på böckerna. Det låter inte lika roligt som att fortsätta spela, men en paus i spelning är ju alltid bra.:)  14 böcker ska jag kolla igenom.. tjoho vad ospännande det lät..

Vad ska alla ni andra göra idag?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Har en design som jag gjort på min blogg som skall bort..Först till kvarn med bäst motivering!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback