Jösses

En dag på stan, en massa pengar fattigare men ett par skor och 2 t-shirtar rikare. Inga jeans hittade jag, dom var för små allihopa, dumma dom. Men jag köpte mig 2 kylskåpsmagneter också som ska få mig på bra humör på morgonen, och så har vi köpt lite nya tesorter. Gott var det iaf och jag blir gladare och gladare för att jag lär mig att tycka om te, nått som aldrig har funkat förut. Jag har en hel del socker och en hel del mjölk i också, men jag försöker trappa ner på sockret.:P Sakta men säkert.

Falafelwraps till middag idag, sen är det att sätta sig med bok. Tror jag ska ta in kaninen och kramas en sväng också så hon inte förfryser.:P

Kommentarer
Postat av: MH

Allid härligt med shopping ;)

Postat av: jenny

Åh jag älskar falafel. Det är såå gott. godare än köttbullar

2008-11-01 @ 19:03:44
URL: http://siimplyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback