Julmysigt

Nu har jag börjat spela julmusik. Även fast jag vet en viss person som har spelat det i flera veckor, hon är en liten julälva hela hon. :P Försöker motivera mig själv till att sätta upp gardiner och stjärnor och ljusstakar men eftersom jag kommer att måsta göra det själv känns det inte så kul. :P Speciellt inte i vardagsrummet där det är jättestort fönster. Där måste jag dessutom nåla upp gardinerna så dom inte släpar i golver. Det måste jag nog göra överallt iofs. Nu blev det ännu jobbigare.

Idag: Julpynt
Imorrn: Julmarknad inne på stan
Söndag: Bockinvigning i Gävle hos julälvan ;P

Så det är nog bra att julstämningen börjar infinna sig.

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha.. Julälva. Så gulligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback