Nämen!?

Titta vad som mötte mig när jag drog upp persiennerna/gardinerna i morse!



Jösses. Igår var det ju bara lite snö. Apropå igår så hörde jag att Anna åkte ut ur idol. Jag hörde det, inte såg, på grund av att jag somnade i soffan vid 22.15 med världens huvudvärk. Där sov jag också genom numbers och kasper väckte mig närmare 1 sa han och så gick jag och la mig på riktigt och sov till 9. Kan det vara så att jag behövde sova lite? Huvudvärken är iaf puts väck och jag känner mig mycket mycket bättre. Snön gjorde mig lugn också, nått som jag tror att jag aldrig nånsin har varit med om.:P Tror ni kaninen vill ut och hoppa? Nä, inte jag heller.

Kommentarer
Postat av: Marie

Det såg ut sådär här med.. Hum! Men snön lugnade inte mig av någon anledning :P Snö kan det få vara hemma vid jul men inte här ;) Eller okej, lite grann till Bockinvigningen, möjligtvis.

Postat av: Emma

De är så vackert med snö!

2008-11-22 @ 11:12:31
URL: http://denrosaelefantens.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback