Typiskt

När jag ändå tog mig i väg i slasket så stängde bibliotekets magasin vid 16, och jag frågade om jag fick gå dit vid 16.15.. så nu måste jag antagligen dit imorrn igen.. Eller, antagligen och antagligen, jag måste dit igen, imorrn eller i början på nästa vecka. Är nog smartast att ta det imorrn... Men det lät så jobbigt.. Speciellt med tanke på hur blöt jag var om fötterna när jag kom hem idag. En av böckerna stirrar på mig också. Men först ska vi göra falafelwraps till middag. Gott. :D

Kommentarer
Postat av: Viktoriae - Personlig blogg om personlig utveckling

SV: Vad bra att du börjar lära dig att ändra tankesättet iaf :)



"Falafel" är jag verkligen urkass på att uttala ;) Haha! God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback