Härma Konrad

Min vän Konrad hade köpt skitfina tavlor på ÖB sa han, tavlorna har jag sett, och dom skulle passa skitbra här med. :P så nu när Kasper kommer hem ska vi åka på ÖB och kika om det finns nått liknande här eller om de inte finns här alls. Gör de inte det så får jag väl kidnappa konrads från jönköping.:P Men schhh säg inget till honom. ;P

Idag var en okej dag ändå, jag fick gå tidigare. Annars är det så att vi har 1 timme och 50 minuters lunch innan vi har sista lektionen som är i 40 minuter.. Låter vettigt va? :P Så nu sitter jag hemma och väntar på Kasper som bara åkte nån buss senare än mig, jättebra.:P

Usch. Jag har ont i huvudet, vill ha mina glasögon. imorrn är det 2 veckor sen jag beställde dom, så nu bör dom komma om 2-3 veckor.:P Lovande va?

Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Sv: Hur kommer det sig att det tar sådan tid att få nya glasögonen? Har du haft glasögon innan eller är det nytt för dig?=)

Postat av: Konrad

Haha din lilla tjuv :P låt bli mina tavlor!! Är du snäll kan du få komma och kolla på dom, men dom ska förbli hängande på min vägg ;)

2008-10-10 @ 15:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback