Lista

Märks det att jag har tråkigt? Listan snodde jag av Tobias.

Bästa mikromaten:Karins Lasagne från Familjen Dafgård
Favoritförort: Ingen
Fikar gärna på: Fikar gärna hemma.;P
Bästa lunchställe: Jag äter så sällan lunch, och gör jag det är det ofta matlådor. Men Lunchbuffén på New India(?) är super. :)
Bästa baren: Jag gillar Norrlands nations Orvars
Senast sedda utställning: Oj. Senast var jag nog på galleri Katten hemma i Strömsund.
Läser just nu: Första boken i serien om Arn. Den suger.:P 
Läser helst: Janet Evanocih eller Marian Keyes 
Favoritmärke: NewYorkers kläder är bra. :) Annars går jag på kläder, inte märke
Dricksprocent: Jag betalar alltid med kort, så det blir mycket lite dricks.;P
Modeförebild: No one. 
Motionerar: Gymmar på söndagar. Spelar badminton nån gång i veckan. 
En bra gå bort-present: Hmm..
Favoritprodukt på Systemet: Nått vin. Red rock var bra. :) 
Bästa fyllekäket: Hamburgare. :)
Lyssnar på: Olika beroende på humör. Gärna nått jag kan sjunga med i.
Bästa förfestmusiken: Oj, ingen aning
Dansar helst till: Jag dansar inte alls.:P
Favoritskor: Växlar också med humöret, men lågskor är alltid bra.;P 
Mest överskattade affär: Vet inte. 
Klädkonto per månad: Oj, mindre än 500 säkert. Men det kommer nog att öka iom att jag blir smalare. ;)
Det dyraste jag har köpt: Soffan från Ikea kanske. Men om man ska räkna själv så är det glasögonen jag beställde för 2 veckor sen. 
Mitt sämsta köp någonsin: Ett skopar med 11 cm hög klack. :P Fast, dom har varit bra i revysammanhang
Senaste secondhandfyndet: En historisk kartbok. 
Senaste impulsköp: Soffan kanske räknas, annars är det nog glasögonen, som blev ett planerat impulsköp. Jag skulle ha nya glasögon, men hade inte planerat att köpa det riktigt än. 
Senaste fyndet: Jag tycker om mitt illrosa läppstift från Åhlens. ;P
Favoritprodukt på Apoteket: Nässpray och strepsils när jag är förkyld, annars är deras lotions bra. :)
I dvd-spelaren/datorn: Komedier/Disney 
Favoritfärg: Det mesta, men gärna blått, grönt eller rosa. 
Användbar pryl: Datorn och mobilen
Mode jag aldrig vill se igen: Stora glasögon som mamma hade när jag föddes för 21 år sen.;P
Värsta huvudbonaden: På mig? Kepsar. 
Bästa huvudbonaden: Jag brukar ha gubbkepsar, eller nån härlig vintermössa 
Transportmedel: Allra helst bil. :P 
Bästa brunchen: Ingen aning 
Bästa kaffet: Dricker inte kaffe
Här bjuder jag mamma på middag: På Java. ;)
Här bjuder jag pappa på middag: Nog lite varstans. :)
Senast sedda teaterföreställning: Det var nog i februari när jag var på min gamla revygrupps föreställning. :)
Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: Läser, smsar eller pratar i telefon.

Sådär. Nu har ett par minuter gått, nu ska jag blanda dip. :)

Kommentarer
Postat av: Tobias

nice lista :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback