Nästan så jag själv blir imponerad

Efter att ha klivit upp 10 har vi snart tvättat 6 maskiner.:P  är det inte imponerande så säg? Jag tror inte att det blir nån simning däremot, men så fick det väl vara då. Vi ska väl ändå åka och gymma imorn så en hemma-tvätt-och-städ-och-plugg-dag är väl kanske inte så fy skam? Speciellt inte om vi ska ut ikväll och kika på nån ny nation.. Dock känner jag inget sug efter det. Den här veckan är en gud-så-ful-och-tjock-jag-är-vecka. Nu blev det många sammansatta ord känner jag. Men allvarligt så är det sant. Från att ha levt utan en helkroppsspegel i över 1 år (utom dom gånger jag varit hemma hos mamma och pappa) så är det jättehemskt att se mig i en. Den sattes upp förra lördagen, och jag blev helt förskräckt när jag insåg att jag bara blir större och större. Jag minns när jag blev helt förstörd över att ha 40 på ett par byxor. Nu skulle jag vara överlycklig. Hmm.. Simning kanske inte vore så dumt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback