500 kr.

Jag skulle möta Kasper på stan under hans håltimme, så skulle vi se efter om vi hittade några träningsskor till mig. Det blev de här, för 499 kr, på Stadium. Dom satt faktiskt riktigt bra på foten också. Det som fattas nu är enbart ett hänglås så kan vi köra igång. Iofs hade jag planerat att bara simma från början, speciellt eftersom jag är sjuk. Men vi ska höra efter också om det finns badmintonracket att låna, eller om jag måste köpa mig ett sånt, för det finns iaf banor för det.:P



Nä, nu ska jag skriva upp vad som ska handlas, för sen ska jag hämta Kasper och så får vi åka och handla på maxi för första gången på skiitlänge. Sen var tanken att vi skulle träna, men då har han blivit kallad till nått möte eller liknande i skjuthallen han är med i.. Jobbigt.:P Vi får se om vi kanske hinner ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback