Ett försök

I ett försök att känna efter hur jag mår åkte Kasper och jag iväg till ILU för att prata med en studievägledare om vad man kan söka nu i höst. Slutsats: Mycket klokare i studievalet än innan. Slutsats 2: Jag mår skit! Fortsätter det här veckan ut har jag lovat Kasper att gå till en läkare. 2 veckors förkylning först och sen 1,5 veckas illamående direkt efter. Nä, det här är inte bra. Senast nån i min närhet mådde såhär var det Kasper och de flesta vet redan vad det visade sig ha för orsak. Så ursäkta om jag är lite paranoid och hellre kollar upp det istället.

Nu ska jag snart äta lunch. Eller. Försöka tvinga ner lunch. Det här är ändå första dagen under illamåendet som jag verkligen inte vil äta nånting. Ingenting alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback