Heldag

Jösses så trött jag är. Imorse kom Kaspers familj hit och sen har det varit hålligång. IKEA, och sen stan där vi åt på kinesisk restaurang, buffé. Jättegott. :) sen hämtade Kasper ut ett par av sina glasögon och eftersom undersökningen var gratis nu (250 annars) så tog jag och gjorde en sån jag med, så nu har jag beställt nya glasögon. 2 par får jag för 4500. Skitbra. Det blir mitt 4 & 5 par glasögon under 17 år, och de senaste har jag haft sen 7an, så det är väl kanske dags att byta nu. ;) Dessutom orkar jag aldrig stoppa in linser, så det blir perfekt. otroligt nog hade min syn förbättrats igen, och det är ju bra för ju mindre synfel ju billigare glas. :)

Om man ska prata otur så mår jag fortfarande skitdåligt och jag förstår inte varför men jag går konstant och känner mig spyfärdig. Jätteotrevligt. Vi får se hur jag mår imorrn. Min handledare sa att jag absolut inte ska komma tillbaka innan jag känner mig bra, och det är ju jobbigt att jag fortfarande mår dåligt, men mår jag såhär imorrn stannar jag hemma måndag iaf, och sen får vi se. På onsdag måste jag gå för jag ska möta en ny klass då som jag ska ha när min bedömmare kommer nästa vecka, så jag vill gärna prova den här klassen innan hon kommer också.

Mitt i allt måste jag bara tala om att vi åkte till ICA Maxi nu ikväll och köpte oss Rock Band med mikrofon, trummor och gitarr till Wiit. :D Så nu har vi lekt ett par timmar också. :P Synd bara att Guitar herogitarren inte funkade, fast det kanske den gör. Det kanske bara var vi som var dumma? Är det nån som vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback