Huvva

Idag börjar inte strålande, utan jag mår faktiskt halvilla. Kasper verkar inte heller må så bra. Vi får se. Jag ska iaf se till att åka iväg och mår jag dåligt kan jag i sånna fall åka hem vid 12 när lunchen börjar. Ska vi säga så? Då är det bara en lektion kvar i sånna fall. Jaja.. det är ett stort om. Usch vad jag hatar att vara vaken såhär tidigt. Det är svårt att äta frukost och det är svårt att vara vaken. Nä, en morgonmänniska har jag aldrig någonsin varit (det är nått för era intresseböcker det)

Nä, nu ska jag kika när min buss går så jag kan sprutta iväg... Usch. Jag har iaf ca 40 min på mig.:P Fast, mindre än jag trodde.. Skit också.. måste åka den som går 07:58 för att komma fram i mer tid än 2 minuter innan jag börjar... Abbans.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hoppas du mår bättre nu då...Aldrig skoj med illamående!

Här i Esbo regnar det IGEN, känns som om solen aldrig vill titta fram!

Postat av: Ankan

Gumman då =) nej en morgon människa är inte jag heller men det va så mysigt när jag sov hos dig när vi va "små" ;) Somnade sent och vakna sent och låg och prata om våra killar =)



Kram

2008-09-08 @ 20:35:09
URL: http://angeliquelundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback