Jag bara älskar...

... mitt påsklov.. Men jag grämer mig faktiskt lite över att det snart kommer att vara slut.. Jag menar, vad är det för jäkla idé? :P ett lov bör ju inte ta slut..

Dessutom har jag nästan hittat tillbaka till min gamla kärlek igen. Min Yamaha.. hmm.. Min tvärflöjt, kanske det borde stå istället.:P Suttit och spelat en trudilutt ikväll (stackars grannar) och jag blir bara gladare och gladare över att jag faktiskt lämnade in den på lagning förut.

Kaninen fick gå ut och gå också förut idag. Det resulterade som vanligt i en skitglad kanin och mycket konstigt stirrande från grannar. Om det beror på att det ser udda ut med en kanin i koppel eller att jag var så utomordentligt snygg idag låter jag vara osagt.

Talang 2009 - med Strömsundskillar - The Goose.. Inte mycket tv-tid, men det jag såg var okej. Bra grabbar!

Däremot älskar jag inte min kamera, och därför knäpps det då inga kort med den heller. Vad köpa för födelsedagspengarna? En ny kamera eller en ny telefon? Att livet ska vara så äckligt fullt av val hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback