Kanske dags att ta tag i något nu då

En dag med "massa" att göra, men jag känner inte för att göra något av det. Nu är det nog ändå dags att ta tag i nått och se till att komma iväg till biblioteket, men jag vill verkligen inte. Nervös för att hämta tentan är jag också. Vi får se hur det gick, men jag kan ju gissa på att jag måste göra om/komplettera nån del iaf...

Frågan är hur fit for arbetsintervju man är efter att inte klarat en tenta.. Däremot lär jag ju vara världens solstråle om jag klarat den.;)

Kommentarer
Postat av: kristina

Tack.

Letade en hel dag efter "No tears in heaven", men fick bara namnet "Bortom himlen". Men det var en textbit av Carolas "främling" orkade inte leta mer:(

Låtarna blev jättefina och begravningen gick bra:)



Kram

Kristina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback