Att det ska vara så svårt att klämma ur sig ett inlägg

På grund av lillebrors flytt till Karlshamn har jag varit utan internet i en vecka, förutom under snabba sovstopp i Uppsala. Jag återkommer med en bättre lägesrapport senare tror jag.;P Åtminstone med bilder från dagsturen i Sigtuna.

I själva Blekinge gjorde vi nog aldrig särskilt mycket förutom bar en massa kartonger och åkte fram och tillbaka mellan olika städer för IKEA, Elgiganten och så vidare. Jag hann i alla fall träffa Konrad, och det är jag glad över. För det blir inte så ofta när vi inte bor på samma ställe längre.

Lillebrors lägenhet var fin och han har världens sötaste grannpar, som lovat mina föräldrar att ta hand om honom sen. Supergulligt. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback