Det tar lång tid att resa

Det är bara 54 mil från Uppsala till Strömsund. Om man räknar med 5 timmars tåg, och 1 timmes väntan och sen 1,5 timme buss så skulle det gå ungefär lika fort att köra bil.. Jag skulle hellre köra bil kan man säga.;P Då får man ha sin egen fart, stanna var och när man vill, och man väljer dessutom ressällskap själv.

Man behöver med andra ord inte vara med om stollar som pratar med sig själv på 3 olika språk, har heta diskussioner med sig själv där han argumenterar för varje sida, trakasserar en liten flicka så hon börjar gråta, och till slut - efter en varning - blir utkastad ur bussen... På slutet hade jag ipoden på höööög volym för att slippa sitta och lyssna på honom när han pratade om att skjuta alla... Jag var extremt nervös över vad han skulle hitta på och har nog aldrig varit så lättad som när han blev utslängd... Mitt i skogen..

Nåja.. Jag har dessutom hunnit säga hej till mormor och morbror+sambo.:) Alltid lika trevligt.

Och för att ha varit igång sedan 6.00 med tre timmars sömn i bagaget måste jag säga att jag är väldigt pigg och alert. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback