Såndär som jag vill bli

Det sjunker in mer och mer att jag inte kommer att ha en sambo länge till.. Vi måste hitta nya ställen först innan vi inte blir det, men vi är inte vi mer.. Känns konstigt. Han är ju min vardag, det som varit rutin och hemma under 5 år.. Konstigt att det kan bli sådär..

Idag fick jag fika med min Maria på Simonssons iaf, och det är skönt att inte behöva vara själv även om jag mår mycket bättre än jag trodde att jag skulle göra. Det måste bero på att jag har Green Day på en himla volym och sjunger med för full hals, och att jag har världens bästa vänner.:)

För varje stund jag är ensam kommer jag på nya saker som jag kan göra när jag är själv och sånt.. Att jag kan ställa saker var jag vill, äta vad jag vill.. Förstå att jag får äta falukorv när jag vill numer.. ;) Jag kan åka vart jag vill och behöver inte ta hänsyn till nån (utom grannarna såklart) som väntar hemma.. Det är just nu en tröst, men det lär väl inte vara det när jag väl kommer hem igen...

I think they found another cure
For broken hearts and feeling insecure
You'd be surprised what I endure
What makes you feel self-assure?

I need to find a place to hide
You never know what could be
Waiting outside
The accidents you could find
It's like some kind of suicide


Kommentarer
Postat av: Tobias

Skönt att du mår bättre :D

Postat av: Tobias

nej jag åt det, fast så gott var det inte, maten var typ bränd :S

2009-08-13 @ 21:14:17
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Ja det var ju synd :P

2009-08-13 @ 22:18:51
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Ankan

Gumman! Du vet vart jag finns om du vill ses och prata gamla minnen!



2009-08-14 @ 18:36:19
URL: http://egoankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback