Med 2,5 timmar sömn och lite cider i kroppen

Jösses Amalia så trött jag är. I natt sov jag 2,5 timme innan det var dags att gå upp och åka på seminarium... Där spelade jag en superkristen som argumenterade emot lögner.. Alla i arbetslaget hade skitkul åt mig eftersom de vet hur lite kristen jag är egentligen. Haha, jag har i alla fall aldrig använt orden Gud och Bibel så många gånger under 20 minuter förut.

Nu på kvällen har jag varit ute på lite nationer med Kasper, åt middag och bara umgicks. Ganska skönt det med. Men jag var nog inte nått roligt sällskap för jag halvsov nog mest hela tiden faktiskt. Så nu ger jag nog snart upp för idag och kryper ner i min soffsäng, tittar på tv, och bara finns.

Kommentarer
Postat av: pelle

men fy fan, hoppas du mått bättre idag då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback