Allt blev bättre med lite mat

Så nu är jag fit for fight igen och har pluggat lite. inte så mycket som jag kanske borde ha gjort men jag har gjort lite grann iaf.. Får plugga mer nu efter Bones och i pauserna på filmen som börjar sen. Ska iaf börja kika på den. Holiday tror jag att den heter. Så får jag väl se om den är bra..

Något som är mindre bra är att min datorväska är borta... men om jag inte hittar den så lånar jag Kaspers till imorrn då jag ska ha med mig datorn på skolan. Trött börjar jag bli också, något som inte är så bra eftersom jag ska läsa som satan. För jag kom precis på att jag måste ha skickat en diskussionsfråga till seminariet.. och den måste jag skicka in imorgon.. Inte bra.

Kommentarer
Postat av: Tobias

har aldrig sett the holiday :D

Postat av: Tobias

yes lovar att se den ngn dag :D

2009-02-01 @ 23:38:41
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback