Den längsta tågresan i världen

Bussresan var inte så kort heller.. Kändes det som.. Nattåg med sittvagn och vi skulle komma fram klockan 3.. En full tågkupé hade vi också och förutom vi och kaninen var det två par med varsin hund.. Kaninen satt tryggt i sin bur kan man säga. Ett skrikande barn var också ett väldigt vanligt inslag från Sundsvall och ner, och den lilla hunden som var gammal som gatan gillade inte den större hunden som var valp. Tur hade vi ändå för det kom en taxi precis när vi ville åka hem. Snällt va?

Just nu är jag nog mest imponerad att jag är vaken med tanke på att vi la oss vid 4 och inte somnade jag på en gång heller.. Men, det är ju så det kan vara.. Konstigt att jag aldrig är pigg när jag måste, utan det är bara dagar som idag som jag hoppar upp superpigg med lite sömn. Dumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback