Det är ju ändå synd om mig

Nu ska jag ta med mig en film (my super ex-girlfriend) och sen ska jag försöka gnälla åt mig en nackmassage eftersom jag har ont i huvudet och det knappast lär skada.. Och eftersom det kan förbättra min huvudvärk är det ju i medicinskt syfte, så det kan han ju inte neka mig, eller hur? :P Fortsätter huvudvärken såhär får jag nog gå till läkare efter tentan...

Imorrn måste jag nog på stan och leta mig ett par svarta byxor, på lördag ska jag nämligen vara serveringspersonal på reccegasquen.. bloody brilliant. Vi får ingen alla hjärtans dag tillsammans jag och Kasper, men vi har ju alla andra dagar ändå. :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tobias

tack :D hoppas jag klarar det!



go morgon!

Postat av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

Var filmen bra? Jag har velat se den men inte fått tillfället att göra det..:)



Sambon & jag ska fira alla hjärtans dag efter att lönen trillat in istället..:P Plus det är som du skriver, ni har alla andra dagar tillsammans ;)

2009-02-11 @ 11:13:38
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback