Det är nog mest bara skit, är det inte?

Fredrik kom över, vi skulle spela Anno 1701, men det sket sig för vi hittade ingen tredje cd-nyckel.. dumt. :P Jaja.. Vi såg på melodifestivalen istället som.... sög... Det där kan inte ha varit bland topp 32 av alla bidrag? Jösses så mycket skit det finns...E.M.Ds låt var minst dålig... Sen när det var slut tittade vi på Jeff Dunham - Spark of insanity. Om ni inte sett den - se den! Har ni gjort det - se den igen!

Jag känner mig som en gammal tant. Jag är supertrött. Jag sover och sover och sover, och är suuuupertrött jämt. Fast då är jag nog inte en gammal tant, för min mormor (87, snart 88) är pigg som bara satan...

Nu ska jag spela
betapet med Bergman, hon lär vinna som vanligt... Om hon inte är snäll mot mig. Gammal tant som jag är (känner mig som) och allt.;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback