En nöjd Maria är en bra Maria

Jag älskar böcker. Inte kurslitteratur tyvärr, men böcker. Jag gillar kurslitteratur också, bara det är rätt sådan och jag tycker om fulla bokhyllor med böcker som jag kan gå och bläddra i när jag har lust. :) Av nån konstig anledning gillar jag även uppslagsböcker och kan sitta och titta i en sån ibland också när lusten faller på...

Vadan detta nu då? Såklart var jag på bokrean idag igen, jag är ju ledig! Så nu har flera nya böcker fått följa med hem. Till skillnad från igår natt då bara faktaböcker fick komma hem med mig har jag idag köpt skönlitteratur. :D Många slantar har jag lagt ut, men många färre än det skulle varit annars.;P

Tisdagsnattens inköp. ;P

Dagens köp


Jag är verkligen skitnöjd. :D Så nu kan jag gå omkring här och vara euforisk ett tag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Böcker är bra. Men just det faktum att kurslitteratur (som är den typ av böcker jag mest kommer i kontakt med) ibland kan vara så tråkigt gör att jag tappat lusten också för skönlitteratur. Jag brukar läsa på loven, men mer blir det tyvärr inte. Jag minns en tid då man bunkrade upp med böcker från biblioteket en gång i veckan nästan... Åh.

2009-02-25 @ 19:36:56
Postat av: Jim

Böcker är bra. Men just det faktum att kurslitteratur (som är den typ av böcker jag mest kommer i kontakt med) ibland kan vara så tråkigt gör att jag tappat lusten också för skönlitteratur. Jag brukar läsa på loven, men mer blir det tyvärr inte. Jag minns en tid då man bunkrade upp med böcker från biblioteket en gång i veckan nästan... Åh.

2009-02-25 @ 19:36:59
Postat av: Jim

Böcker är bra. Men just det faktum att kurslitteratur (som är den typ av böcker jag mest kommer i kontakt med) ibland kan vara så tråkigt gör att jag tappat lusten också för skönlitteratur. Jag brukar läsa på loven, men mer blir det tyvärr inte. Jag minns en tid då man bunkrade upp med böcker från biblioteket en gång i veckan nästan... Åh.

2009-02-25 @ 19:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback