Flottig och jävlig

Idag är ingen bra dag.. Hela jag känner det. Jag har ont överallt av nån anledning och mår halvdåligt... Måste vara mamma som har smittat mig över telefon.. Telepatismitta.. Snart ska jag hoppa in i duschen (snarare klättra, att hoppa vore livsfarligt), eftersom jag ser ut som jag har hällt ett par flaskor olivolja i håret. Hade jag inte varit ensam hade jag krävt en kram.. men det går ju inte så bra eftersom han är på skolan.

Jag ska ta tag i mig själv nu, och duscha och äta så jag kommer iväg tills jag börjar klockan 13 också.. Så spännande är min dag idag.. Tjoho?

Kommentarer
Postat av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

Tack för utmaningen hörredu! Men jag är dock så fjantig så jag avstår denna gången ;)



Du får ha en bra (och nyduschad dag) det låter på din beskrivning som att du inte duschat på.. länge?:p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback