Varför går det så bra att skjuta upp saker?

Kasper och jag var på ett aerobicspass nyss på studenthälsan. Kasper var ensam man. Stackars, sa Marie. Inte ett dugg synd om honom, han hade ju massa tjejer att titta på. Förutom mig då som skumpade runt röd i ansiktet och med koordination som ett kylskåp. Nä, inte ens så bra, för kylskåpet kan ju iaf öppna dörren, det var nästan mer än var jag klarade av. Men det var läskigt kul, och grymt jobbigt.

Till det undrar jag: Varför åkte vi inte dit tidigare? Vi köpte ju ändå träningskort i september, och har inte varit där alls förrns nu, förutom på gymmet. La in liiiite armträning också efteråt eftersom det är betoning på ben där man sprattlar runt på aerobicsen. Det kommer jag nog att göra om. Men nu har jag ben som spaghetti... Imorrn blir det nog Afrodans, för första gången också, även om jag sagt att vi ska åka på det sen vi köpte korten. :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :) Tack för att du lärde mig hur det ska vara! Hoppas att allt e bra med dig! :) Kram

2009-02-04 @ 19:20:19
Postat av: Beauty By Beata

Ja, precis. Det är härligt att få komma bort från vardagen ibland!

Postat av: malin

Afrodans är super roligt. var beredd på att skaka på kroppen.. speciellt rumpan. Roligt roligt roligt :D

2009-02-05 @ 00:03:34
URL: http://malings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback