En lång dag

Dagen har involverat att åka på maxi och handlat, sprintat hem, tokätit lunch/frukost och sen tokcyklat till lilla ica för att åka buss därifrån till skolan. Min nya kurs började ju idag. med en 15 minuters introduktion och 2 timmars paus.. Verkar vettigt va? Så jag satte mig i biblioteket och läste min medtagna bok eftersom jag räknade ut att det inte skulle ta lång tid innan och eftersom det ändå skulle vara paus på en timme... Dumt att läsa en bok man fnissar åt på ett bibliotek kanske, men vad gör man? Sen hade jag en delkursinformation (matematikdelen) och efter den en gruppintroduktion med indelning till arbetslag. Så spännande dag har jag haft.

Nu väntar jag på Kasper, så ska vi diska  och laga mat.. Och sen tänker jag nog inte göra så mycket mer idag faktiskt. Imorrn är vi lediga båda två. Känns skönt med tanke på att det lär vara ovanligt i framtiden eftersom vi läser olika kurser den här terminen. Det känns redan tomt utan att ha nån man känner med sig hela tiden. :P men det ska nog gå super. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback