Fortsätter tjafsa

Jag kommer att fortsätta att tjafsa om middagarna vi äter, mest för att det hittills har varit hit nästan varje dag. :) Idag blev det quornfärs med majstortillas.. Alltså precis som att äta tacos fast med quornfärs och majstortillas istället.. :) Fast vi hade ingen gurka, så jag blev lite ledsen...

Runt 22 kommer nån och tittar på bilen iaf. :D Så nu hoppas vi. Jag har redan sagt upp garaget så det finns inte mycket plats för den. Dessutom blir det körförbud på den i februari, så det är ingen mening att ha kvar den. Men jag kommer att sakna den bilen. Den är skön att åka i fast den är ett jävla bensinslukande fult vrak som alla poliser stannar för att de tror att det är värsta knarklangaren som har den, men det är ju världens snällaste Kasper och så lilla jag, och knarklangare är inget jag är. ;P

Kanske borde jag börja städa bort julen också. Är det bara vi som är så långsamma?

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja det är det! Bort med den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback