Fram tills nu

Fram tills nu har jag sprallat runt i pyjamas för att det är så skönt.:P Men nu är jag påklädd, lagom till 5 sådär.;P Middag är på gång. Majstortillas och quornfärs, ska bli smaskens. :) Sen kommer det nån och kikar på bilen, därav påklädningen.. Jag tror inte att jag skulle ge nått bra första intryck ifall jag kom ut i pyjamasen, fast å andra sidan kan man ju aldrig vara säker på sånt. Diska måste jag göra också.. Nu var det bara en massa måsten känner jag, för oppositionen närmar sig med stormsteg också.. Det står Författaren berättar om sin uppsats i 5 minuter, men vad ska man säga då? Jösses... Min uppsats tar inte 5 minuter att beskriva.:P

Kommentarer
Postat av: Johanna <3

hej !



jag har en nystartad tävling i min blogg som du

kanske skulle vilja delta i, hoppas du får en mysig lördag kväll.



kram jsoul <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback