Himla tur

Jag hade sån tur att en i mitt arbetslag kunde ta anteckningar till mig nu på den andra föreläsningen så fick jag åka hem. Egentligen skulle jag sätta mig i biblioteket och plugga till seminariet på fredag, men de fanns inte där. Så det får väl bli imorrn istället då...

Det är snorhalt ute, sådär halt så man går som om man har bajsat på sig ni vet.:P Och jag måste ha sett skitblyg ut där jag gått och tittat ner på marken. Och det är enbart ett under att jag inte har slagit ihjäl mig som jag har halkat runt. men det är skönt att vara hemma. Tack Johan!

Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Jag kommer att skriva ett tipsinlägg om sims i bloggen så håll utkik ;)



/ En tjej i storstan

Postat av: Viktoriae - Självkänsla & Tänkvärda inlägg blandat med vardagliga ting!

Helloj! Det var längesen! Vad skönt att du inte halkat ;) Har varit inne och kikat på din blogg, men inte skrivit någon kommentar (så lat är jag!) men nu är jag i samma sits som i slutet av förra året (hehe kul att kunna skriva så) Inget jobb=massa fritid=tid för bloggen..:P



Trevlig kväll!

2009-01-21 @ 19:32:13
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback