Inte nån bra dag

Hmm.. Vaknade av telefonen då Kaspers mamma ringde och sa att dom inte kom.. Klockan 9.. Jag trodde ju nästan att nån hade dött.. Inte förstod jag vart jag var eller vad som lät heller från början. Fantastiskt va? Sen efter att de hade lämnat återbud har jag varit på skapligt dåligt humör hela dagen och gått omkring och muttrat för vi hade ju ändå planerat en massa gott att äta och så, och dessutom hade Kasper låtit bli att anmäla sig till Rödingstämman på Birkarlarna.. Och vi har 16 semlebullar här hemma.. Det blir många semlor på 2 personer.:P

Birkarlarna är iaf en förening på Norrlands nation här i Uppsala. De träffas ungefär varannan månad och äter något "typiskt norrländskt", och idag skulle det alltså vara röding.. Dom brukar alltid lyckas passa in de där middagarna på nått datum som han inte kan gå, som vår 4årsdag. :P

Jaja.. Jag har ju iaf körslaget - utan Wells, ett fiasko. Och så har jag ju min superroliga (inte) bok att läsa ut, eftersom det är examination på den. Så det vågar man ju inte låta bli att göra. ;)

Vad gör alla andra en sån här lördag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback