Jag vill också

Jag blir verkligen avundsjuk på de som får lära sig dansa sådär.. sen är jag för snål för att betala en danskurs.:P Sen ska jag säga: Mamma, jag blev fort less på godiset, så du kan vara lugn. ;) Kasper och jag har nämligen bestämt att vi bara får äta godis en gång i veckan, och vi hade det hemma redan så vi tog det idag till Let's dance.. Magdalena Graafs klänning var fantastisk, Magnus Samuelsson var tuff och Morgan Alling var duktig. Laila Bagge också. Jag vill också vara sådär smal och snygg, det är nog bäst att jag slutar äta godiset nu och går ut och springer istället, eller vad tror ni? ;P Maten har vi ju redan börjat med. Försöker ta från Du är vad du äter-kokboken... Igår åt vi världens godaste kyckling som alla bör äta.. Lägger ut receptet på den sen tror jag.. kanske nästa vecka om jag tar kort på det.. Vi har nämligen redan bestämt att vi ska äta det nästa vecka igen. Så gott var det!

Nä, jag undrar om det inte är dags för en promenad/småjoggingtur ändå. Jag åt ändå en chokladtomte som jag senare upptäckte hade fruktansvärt många kalorier i sig.. Över 700 tror jag.. läskigt! Så det vore nog bra med en promenad skulle jag tro.;P Annars tyckte Wii-fit att jag går neråt, vilket är bra.. Jag kommer att hoppa runt och tjoa den dagen den apparaten tycker att mitt bmi är under 30..;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback