Nästan

Granen är avklädd sånär som på ljusen.. Och maten är intagen - rotfruktsplättar med chorizo. Det var helt okej men inget jag vill äta ofta.:P Uppsatsläsningen går jävligt långsamt. Ska ta itu med det ordentligt efter Bones. Annars är fröken Lindgren rökt imorrn, och det vore banne mig inte bra det.

Förresten så är jag fundersam på var den sista julgranskulan är, inte i granen iaf. Vare sig Kasper eller jag kan minnas att det fattades en när granen kläddes.. Hmm.. Den kanske är tillsammans med en lampa som är borta, och kanske har det nått att göra med vingarna på ängeln som låg prydligt och snyggt lagt bredvid den när vi kom hem efter julen. Det bör tilläggas att ifall de hade ramlat av skulle de ha åkt bakom tvn, men inte då.

Kommentarer
Postat av: Tobias

vore askul ;D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback