ovanligt köp

Något jag sällan får köpa pga min fula ovana är roliga nagellack.. Eller, får och får, det är snarare så att jag inte vill ha nagellack på mig när jag har korta nagelstumpar, om det inte är väldigt ljusa färger som knappt syns, men som jag vet är där så jag låter bli att bita... Ja, jag vet att det är skitäckligt att bita på naglarna, men det är knappast nått jag tänker på: Nä, nu tänker jag knapra lite på en nagel, utan det går liksom av sig självt.. Jag brukar lyckas sluta ett tag, men lagom tills att jag blir tankspridd igen och halvstressad brukar de mystiskt försvinna. Konstigt va?

Nu idag var jag iaf ute efter en mörkare färg till farfars begravning.. Gick mindre bra, kom hem med 2 olika lila alternativ, där det ena iaf är mörkare än det andra.. Tur det.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback