Redo för imorgon

Nu ska jag stänga ner datorn, lägga mig och titta på när Kasper spelar TV-spel ett tag innan det är dags att lägga sig. Imorrn ska vi handla på förmiddagen eftersom vi slutar 16.00 båda två. Jag har flera håltimmar imorrn, så jag får nog ta med mig en bok, för det är en bit in till stan, så dit orkar jag inte, och jag orkar nog inte åka hem, om det inte rör sig om flera timmar... Förhoppningsvis får jag höra imorrn att seminarierna inte är obligatoriska så jag kan åka hem till mamma och pappa nästa vecka, och förhoppningsvis så behöver jag inte köpa alla böcker till kursen heller, det låter bara jobbigt... Usch och tvi och fy. Tror jag ska kika efter dem begagnade, eller prova att låna av nån annan om inte biblioteken har dem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback