Sjukling

Fan, fan, fan, fan, fan... Inatt vaknade jag av att Kasper spydde... och jag mår skitilla och har superont i huvudet. Jag kan knappt stå upp, kan knappt sitta, utan jag måste ha stöd för huvudet. Hoppas det inte är allvarligt utan att vi blir bra båda två innan tågresan hem till ström på onsdag.. Det vore hemskt ifall vi inte kan åka upp. :S Men jag ska upp.

Något som däremot ligger i farozonen är min examination imorgon... Om jag inte kan sitta upp kan jag ju knappast vara där och närvarande i 2 hela timmar. Och dessutom vara med och diskutera.. Det värsta är att vi skulle börja med grupparbetet efter också... och eftersom jag åker hem, så har vi inte så många dagar på oss att göra arbetet.. skit också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback