Antingen är jag i klimakteriet eller så är jag sjuk

Jag svettas och fryser om vartannat.. Det kanske är chocken av myggattacken jag råkade ut för när jag stack ut näsan genom dörren. Eller så är det på grund av att jag måstat koncentrera mig jättedjupt för att måla naglarna.

Det är jobbigt med långa naglar. Jag river mig själv stup i kvarten och så fort jag ska röra vid Kasper så har jag nästan gjort ett sår. Jaja, så är det när man varit nagelbitare hela livet. Då måste jag hålla dem målade för att jag inte ska börja bita på dem igen, omedvetet.

Diska måste jag göra också - å ve och fasa. Tur att det finns en massa lasagne kvar sen igår, så middagen är inte svårplanerad. :D

Back to the books!


Många gånger är jag fundersam på vad jag håller på med.

Kommentarer
Postat av: Linda

allt bra?

Postat av: Linda

borde ju va typ samma sak..får kanske fråga dom i butiken, borde ju veta!

2009-07-07 @ 23:02:24
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Emma-Lisa

Hihi, vi får hoppas att det inte är klimakteriet ;D

2009-07-08 @ 14:04:51
URL: http://emmalisa.blogg.se/
Postat av: Maria

haha. ja vet exakt va du gör på den där bilden. nåt väldigt hemskt. du håller på att äta upp bengt!

2009-07-14 @ 01:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback