Jag ser nog riktigt urlöjlig ut

Jag sitter och sniffar på mitt hår, för det luktar sådär gott som det gör när det är nytvättat. Tog i och hade till och med i inpackning, något jag är alldeles för dålig på för jag har inget tålamod för det. Då måste jag ju hitta på nått att göra i några minuter utan att stå under duschen. Löjligt!

Idag har nog varit en spa-dag. Fotbad, lite träning, ansiktsmask och sen då inpackning. Jag har aldrig varit med om en ansiktsmask som luktat så äckligt. Det var ren pina att ha den i ansiktet tills den stelnat, och dessutom försvinner ju inte lukten bara för att man sköljt bort den. Huvva!

Alldeles nyss ringde Sara också och jag blev lite smådeprimerad bara för att jag inte är hemma nu och kan umgås. :S Inte för att jag är särskilt sugen på
Dundermarknaden, men mina kompisar, mina kompisar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback