Min sambo är min hjälte

Imorse när jag ställde mig framför badrumsspegeln insåg jag att min sambo är min hjälte. Ibland, vet ni, har man bra dagar då man känner att man kan gå utanför dörren och vissa dagar känner man bara: Ah, var är papperspåsen som jag kan dra över huvudet?

Idag var en dag av det senare slaget. Flammig hy, hår åt alla (och jag menar verkligen alla) håll, allt kändes bara förjävligt. Som tur är behöver jag bara se mig när jag ställer mig framför spegeln. Det går ju att undvika, speciellt sådana här dagar. Min sambo ser på mig hela dagarna, varje dag. Och han har dessutom mage att kalla mig vacker, speciellt idag. Han är konstig den där.

Men ändå, min fulhetsdagshjälte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback