Bara för att komma igång: 60 frågor och svar

1. Hur gammal är du om fem år? 27 (AAAAH!)
2. Vem var den sista du träffade? Kasper, och kaninen.:P
3. Hur lång är du? 164 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Oj... Det minns jag inte. Jag är ingen filmmänniska.
5. Vem ringde du senast? Mamsen
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Titta vad jag har:) - till mamma
7. Vad är dagens planer? Spela lite mer the Sims3 och sen sova tror jag.:)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms helt klart.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? I lördags innan jag åkte tillbaka till Uppsala
11. Vilken ögonfärg har du? Blågröna typ.
12. När vaknade du idag? 11.30
13. Har du någon gång hittat en katt? Nä. Jag har inte letat heller.
14. Vilken är din favoritplats? Hmmm.. Tycker mycket om mormors sommarstuga på Öhn utanför Strömsund.
15. Vilken plats föredrar du minst? Nån sån har jag nog inte.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Färdigutbildad lärare (sen 7 år), jobb och barn.
17. Vad skrämde dig som barn? Som jätteliten - gräs. Satte man mig på en filt på gräsmattan satt jag kvar. Annars är jag fruktansvärt rädd för spindlar, och de flesta flygande insekter.
18. Vem fick dig att skratta senast? Mythbusters - och Kasper.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? En stationär och två bärbara.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Det beror på vart jag är. Hemma - utan.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre, men jag får bara sova på två.
23. Hur många landskap har du bott i? Två - Jämtland och Uppland.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? Ibland när jag är på det humöret, och när jag måste.
27. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerry's Halfbaked. Annars funkar alltid chokladglass.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Åka utomlands, och säkert spara en hel del. Så tråkig är jag.
29. Tycker du om kinamat? Mindre sen jag blev matförgiftad av det. Men det är fortfarande gott.
30. Tycker du om kaffe? Nej
31. Vad dricker du till frukost? Oftast juice, ibland mjölk eller vatten.
32. Sover du på någon särskild sida? På vänster sida av sängen. Är jag själv ligger jag i mitten.
33. Kan du spela poker? Nä, det är ännu en talang jag inte har.
34. Tycker du om att mysa? Ja, med rätt person.
35. Är du en beroendemänniska? Ibland kanske.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner och känner, men jag vet en i alla fall.
37. Vill du ha barn? Ja, det vill jag absolut.
38. Kan du några andra språk än svenska? Kan engelska och lite tyska och teckenspråk.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool tror jag nog. Fast det var så längesen jag var vid havet, så jag vet inte. Mycket kan hända på 12 år.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Små struntsaker som jag funderar på varför jag köpt efter ett tag.
42. Äger du dyra smycken? Nej
43. Har du någon gång testat narkotika? Beror på hur man menar. Jag har både snusat och rökt.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Nån sur godis tror jag.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Kasper, men det är nog mest bara för att jag spenderar mest tid med honom.
46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett på kinden som jag fick när jag var jätteliten.
47. Vad har du för ringsignal? Chris Daughty - Over You
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Finns säkert ett par lådor i källaren hos mamma
49. Flirtar du mycket? Nej, det behöver jag inte.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På en sambiansk middag hemma hos Kaspers kompis.
51. Kan du byta olja på bilen? Jadå, speciellt om jag får tänka ett tag. Men det är väl det jag har min karl till?
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, men jag kör alltid för fort.:P
53. Vilken var den senaste bok du läste? Hmm.. Läste ut? Då är det andra Stieg Larsson-boken, men nu läser jag Dead Sexy istället för den tredje Stieg Larsson-boken orkade jag inte med.
54. Läser du dagstidningen? Njae.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Haha jag gjorde det medan vi hade bil.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Radio Jämtland tror jag bestämt.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Bokningsnumret till mammas födelsedagspresent (som hon redan vet om)
59. När var du i kyrkan senast? I domkyrkan med mamma på sightseeing i början på maj. På riktigt kyrkbesök - farfars begravning i januari 2009.
60. Vilka personer utmanar du? Den som vill..


Freja när hon var precis nyköpt.;)

Kommentarer
Postat av: Tobias

nice :D yes jag är längre än dig!

Postat av: Tobias

Alla är typ längre än mig med :D

2009-06-14 @ 23:04:30
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

nej du är 3 cm kortare :D

2009-06-14 @ 23:46:31
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback